cinta selamanya yang ku ingini

selagi hayat dikandung badan, akan aku sentiasa buat dia ceria dan bahgia

Friday, May 3, 2013

Khas UntukMu

assalamualaikum
selamat sejahtera
salam satu malaysia

Ary nie aku ada cerita nak diceritakan khas untuk buah hati aku
zatiey
aku nak cerita macam mana aku boleh tertarik dengan dia..
Aku kenal dengan dia tapi tak pandang muka laa sebab segan
malu semua dekat tempat tusyen info didik.
Mula-mula aku ingat dia nie kerek , sebab dia nie jenis diam jee.
lepas uh suka datang lewat and satu lagi dia memang suka 
pakai reben kat atas kepala dia.
So aku gelak2 lepas uh gelar kan dia awek reben ..
serious dia memang comel,lawa,cantik,macam2 laa

asal dia datang jee aku mesty bukan mesty wajib sah apa lagi
usha dia ..
Senang cerita dalam bape kali uh datang tusyen mesty sama
warna baju hahahah...
bangge gile aku dikerjakan nya ..
And ada sekali uh aku datang lambat sebab jam semua dan
dia datang awal buat pertama kali nya ..
hahaha ....
mampus aku nie kalo dia baca nanty nie ...
Aku tak perasan yang dia pandang aku and aku ta pandang dia .
perghh!!! rugi tol aku ...kalo aku pandang memang dia tertarik laa kat 
aku.
So aku masok2 je nan kembar aku terus duduk ..
Hah aku ingat lagi dia tegur buat pertama kali nya dia cakap kat aku
tp aku buat bodoh jee kembar aku yang layan cbb aku nie pemalu sikit
hahaha nampak aku promote diri aku uh...
Dia ckp aku nie nan kembar men rakbi ???
hahaha sekolah aku bukan setakat rakbi nak wat convo un susah 
hahahah...
Dah bape ary lepas uh aku da dapat FB dia semua tegur da tp
sehari tu jelah lpas uh da ta tgur da sbb aku segan sangat-sangat..
And bp ary bulan aku tak ingt aku rasa terharu sangat cbb dia 
wat blog dia khas untuk aku ,,lagu yang aku minat semua dia letak..
serious memang aku rasa nak nges un ada jgk ..
hahahah
segan ohh..sampy sekarang lagu uh still ada and ada gmbar aku semua
kat blog dia ..
serious dia memang terbaik first time orang perempuan wat aku macam uh.

And sekarang aku bahgia nan dia 
  
nie dia buat khas untuk aku ..
lawakan ??

last sekali aku harap dia lah satu2 nya jadi teman hati 
selalu berada dihati aku untuk selamanya ..
insya Allah ...
amin..

Kepada awak zatiey a.k.a awek reben, awek comel, amoi lawa, baby sayang.
yang saya sayang awak.
saya minta maaf kalo ada salah silap saya ..
iloveyousomuch 
ineedyou.
imissyou..
muah muah...

ok tu jee ehh nanty ada lagi aku update lagi 
assalamualaikum ^^
<3 font="" nbsp="" zatiey="">

No comments:

Post a Comment