cinta selamanya yang ku ingini

selagi hayat dikandung badan, akan aku sentiasa buat dia ceria dan bahgia

Tuesday, January 15, 2013

tentang aku ..

assalammualaikum geng .

you are my everthing that all i need ohh baby 
ohh baby .
hahah awal2 da nyanyi da nie hahah sah nak gila,
ok hari nie aku cter pasal diri aku ehh .
Cter macam2 tp ta cter pasal diri an hahah,
sape da knal uh tahniah la aku ucapkan hahahah,

Ok haha,
nama : muhammad adeeb 
umur : sweet 8teen
tinggal : seremban jaya 
cita2 : jadi chef and engineer
hobi : men bola, online, update blog 

hahah tu jelah yg den bg hahah 
*xdew idea lagi sbenarnya 

ok aku nie sorang yang simple, ta kesa sangat laa, pemalu? 
hahah .
Dulu aku nie sorang yang diam, sdey jee haha,
tp sejak kehadiran capital Z,
aku hepy jea hhaha ,
Dulu aku pna cakap kat diri aku yang 2013 nie single jee 
tp haha xdapat sejak kehadiran dia ,
aku sentiasa fikirkan dia,
rindu hhaha,
mesej2 smua nan col ,
sblom nie bkan setakat col nan mesej jee Whatapp blom tentu aku on
tp sejak dia ada aku slalu mcj2 ,
kdang2 aku col dy,
ta un dy col aku,
mmg best laa dia niee .
Dia nie mcm ex aku dulu laa suke mcj2,
col2,
hahahah tp aku da refresh fikiran aku jgn ingt masa pahit semua.
Sekarang nie tahun baru jd mula hari baru 
hahaha.
Insya Allah dia akan jadi milik ku nanty,
sekarang nie aku nga kenal dia lebih mendalam,
nak twu apa bnde yang aku perlu tahu lagi ..

hahahaha sekian sahaja cter saya hari nie ok ..
selamat malam geng
assalammualaikum 

No comments:

Post a Comment